Ben je ontevreden of heb je een klacht?
Onze hulpverleners werken zorgvuldig en professioneel. Wij vinden het belangrijk dat jij dit ook zo ervaart. Toch kunnen er soms dingen gebeuren waarmee jij het niet eens bent, waar je ontevreden over bent, of waarvan je denkt dat het op een andere manier beter kan/had gekund. Al dit soort ongenoegen willen we graag horen. Als wij weten wat er mis gaat, dan kan jouw klacht bijdragen aan verbetering van hulp en zorg. Bespreek jouw klacht altijd eerst met de desbetreffende medewerker. De medewerker kent de omstandigheden waarbinnen de klacht speelt en kan deze snel oppakken.
Twijfel je over wat je moet doen, dan kan je altijd de hulp inroepen van de (onafhankelijke) vertrouwenspersoon die aan Oosterpoort is verbonden. Zie hiervoor ‘Contact met vertrouwenspersoon’, onderaan deze pagina.
Klacht bemiddeling
Kom je er samen met de medewerker niet uit, dan kun je contact opnemen met één van de klachtfunctionarissen van Stichting KlinQ. Dit kan via onze receptie, te bereiken via 073 – 20 60 999. Zij kunnen jou doorverbinden met een klachtenfunctionaris. Daarnaast kun je zelf ook in contact treden met klachtenfunctionaris door een mail te sturen naar klachtencommissie@stichtingklinq.nl. De klachtfunctionarissen zijn goed bekend met de organisatie en kunnen samen met jou werken aan een oplossing.
Kom je er zo nog niet uit, dan kan je een klacht indienen bij de klachtencommissie. De klachtfunctionaris (of de vertrouwenspersoon) kan je ook daar eventueel bij helpen. Het klachtenformulier kun je versturen per post naar ons kantoor in Oss (t.a.v. secretaris klachtencommissie) of per mail naar klachtencommissie@stichtingklinq.nl.
Klacht indienen
Ouders en verzorgers
Ouders/verzorgers kunnen voor ondersteuning bellen naar het landelijke nummer 088 555 10 00, een e-mail sturen naar info@akj.nl of het contactformulier op www.akj.nl/contact invullen. Het AKJ zorgt ervoor dat je met een vertrouwenspersoon in contact komt. Chatten met een vertrouwenspersoon van AKJ kan ook: op maandag t/m donderdag van 16.00 tot 20.00 uur en op vrijdag van 15.00 tot 17.00 uur. Klik op het chatscherm op www.akj.nl om je chat te starten.
Kom je er zo nog niet uit, dan kan je een klacht indienen bij de klachtencommissie. De klachtfunctionaris (of de vertrouwenspersoon) kan je ook daar eventueel bij helpen. Het klachtenformulier kun je versturen per post naar ons kantoor in Oss (t.a.v. secretaris klachtencommissie) of per mail naar klachtencommissie@stichtingklinq.nl.
Klacht indienen